Oğlum 20 aylık olmak üzere.
40-45 arası kelimesi var. Hemen hemen her gün yeni bir kelime söylüyor, hayvan seslerinin hepsini söylüyor, öpücük atıyor, canı isterse alkış bay bay yapıyor, bir bir söyleyeceğim yapıyor, göz temasımız çok iyi, elleriyle ce-e yaparak yüzünü kapatıyor, sakladığımız nesneleri buluyor, telefon vb oyuncakları kulağına götürüyor, bir bardak versem su içeceğini biliyor, kaydıraktan destek almadan kayabiliyor, bizimle oynamak isteyen ve oyuncaklarıyla fonksiyonuna uygun oynayan, son derece sosyal ve güleç bir bebek.
Ancak hiç işaret parmağını kullanmadı. Devlet hastanesinde çocuk psikiyatri randevusu aldım. Asistan dr ilgilendi. Hocanın kendisi yoktu. Tek muayeneden bir şey anlamayız diyerek ileri tarihe attı. İçim içimi yiyor.
Yaşadığımız yerde hiç çocuk yok etrafımızda, dolayısıyla beni ve babasını görüyor sadece. Bu etken olabilir mi bilmiyorum, tüm bunları yapan çocuk işaret etmiyor diye problem olarak mı görülür..