2 ve 3 yaşında iki erkek bebek annesiyim. Hanımlar eşim işinden dolayi iki senedir yılda bir ay bizimle o da iki hafta şeklinde. Tek başıma geldik bugüne kadar ki bebeklerim tuvalete gitsem anne gitti der ağlarlar parkta bile bensiz oynamaz özellikle üç yaşında olan. Hemsireyim iki ay sonra iznim bitiyor . Çalışan anneler bu süreç nasıl oluyor onları bırakıp hiç bir yere gitmedim diyebilirim denesem bile ağlamaktan morarir hale geliyorlardi hastane işim olunca bile o kadar zorlandım ki ben şimdi nasıl birakcam onları ailemden biri olmayacak bakıcı tutmayı düşünüyorum. Ama alisirlar mi kabul ederler mii beni neler bekliyor bu durumu yaşayan annelrr lütfen bana yardımcı olur musunuz .