11 aylık bebeğim normal yemekte ekte yiyor ve mamada veriyorum aptamil 3 numara sizde de bu durumu yaşayan var mı ağzında bir koku geliyor yani ağladığında daha çok yoksa genel tahlil hastane kontrolü yapılmalımı ?herhangi bir hastalık var mıdır diye çok korkuyorum..Gün içinde çok hareketli emekliyor tutunup kalkıyor toplam 6 diş çıkardı sanırım tekrar çıkıyor sabahları öğlenden sonra kafa bölgesi sadece sıcak oluyor duş ve calpol veriyorum