Benim bebeğim 6.ayına girdiği gün emeklemeye başladı. Şuan 11 aylık yürüyor ama her bebeğin gelişimi farklı size o konuşanlar çok mu biliyormuş. Emekleme gelişim basamağı değildir emeklemese de olur. Dönüyor mu oturuyor mu bunlarla değerlendirmek lazım o konuşanlar çok konuşmasın bilmeden 😂