edaa1506 bende bunları yaşadım çok üzüldüm sütüm az geldi ısrarla mama vermedim lohusalık gerçekten çok başka bi evre
Doktorlar mecburen verceksin kilosu çok düşmüş deyince mamaya başladım bunun yanında kayınvalidemin verm sakın mama yazık gaz yapar şişirir içinde neler var demesi
Şuan iki aylık olduk biraz da olsa rahatladım düşüncelerim azalmaya başladı
Hem mama hem meme devam ediyoruz ama mama ağırlıklı çünkü sütüm çok az kesinlikle doymuyor ne yaparsam yapayım olmadı sütüm çoğalmadı şunu ye bunu ye diye diye bana aldırdıkları kilonun zaten haddi hesabı yok
Demem o ki bu kaygıların düşüncelerin hepsi zamanla azalıyor sen bebeğinle ilgilen mamada versen meme de versen sen çok iyi bir annesin