Kizlar yasadigim olaylardandir strest uzuntu vs duzensizligim bundandir belki ama 2 aydir olamiyorum onu gectim artik olursam olurum rahatligina girdim ama bugun ozellikle cok sanci oldu adet olcakmisim gibi ama olamiyorum 3 gundur boyle kasik agrisi cekiyorum bide ayaklarima vuruyor agri ne yapsam sokulurum hastaneden biktik gitmek istemiyorum fikirlerinize ihtiyacım var .s