1 ay 19 günlük olduk.
Arabaya bindiği an uyuyor, araba durunca direk uyanıyor ve ağlama krizine giriyor. Benzer durumu yaşayanlar var mı? Çözümü var mıdır?
Beyaz gürültü ile sakinleştiriyorum nadiren de olsa ama 5 dk sakinleşip tekrar krize giriyor sonrasında pusette de durmuyor.