Kızım 3 ay sonra 2 yaşına girecek diyetler uyguladık mamalar kullandık bi ara düzeldi.diyeti doktor açtı normal mama vermeye başladık bi süredir tek tük döküntüleri oluyordu deride ama şimdi her yeri döküntülü yani egzama ne yapmam gerekiyor artık şaşırdım doğru düzgün bişe de yediremiyorum lütfen kızlar fikirlerinizi sunun