panikmom Merhaba Emzirirken kullandığınız vitaminler var mı? Süt arttırıcılar haricinde saç döküntünüze, cildinize sizi zindelik veren memnun kaldığınız bir ürün var mı? Kendimi zinde ve enerjik hissetmek istiyorum.🤦🏻♀️
YldzEfsun panikmom açıkcası ben kafama göre eczaneye gidip aldım. Doktora danışmadım ama hamileliğim süresince doktorum ferrum demir ilacı ve ı mom kullanmamı istemişti. Şuan ferrumu kullanmaya devam ediyorum. I mom latte emziren anneler için var onu kullanıyorum. İçinde omega3 ve bir sürü vitamin mineral var. Bir de bebeğimin süt ürünlerine hassasiyeti var. Çok tüketmediğim için extra kalsiyum takviyesi kullanıyorum. Saçlarım dökülmedi aksine ışıl ışıl. Cildimde öyle. Cildime de diğer göğüsümden akan sütleri sürüyorum hatta 😂
Aycegul panikmom b12 ve d vitamini kullanıyorum devletteki doktor vermişti saçlarım dökülmeye başlamıştı B12 ve D vit düşmüş baya doğumdan sonra kızım 3 aylık buarada
Civciv31032023 YldzEfsun ay benimde oğlumun protein alerjisi var ne olur ne olmaz diye kullanmıyorum vitaminleri kullanabilir miyim yani
Ebru__ Kesinlikle imom latte içeriği çok zengin sütü verimlileştiriyor zindelik verir Trendyoldan yorumlarına bakın
Glsh54 Balbebekim bende suruyorum yuzumde sivilce ciksin surerim kararan biyik bölgemede sürüyorum, anne sutunun 1 damlasi sifa
nuryillmmz YldzEfsun sadece ımom latte mi kullanıyorsunuz bana solgar brewers yeast vermişlerdi onu kullanıyorum ama bu süt arttırıcı ben çok halsizim sizin kullandığınızın buna bir etkisi var mı nasıl
YldzEfsun nuryillmmz ben ı mom latte, ferrum ve kalsiyum ilacı kullanıyorum şuan. Bana çok iyi geliyorlar. Büyük ihtimalle d vitamini eksikliği olabilir sizde. D vitami düşüklüğü halsizlik yapıyor. Sürekli kendini yorgun hissettiriyor
Susamuru panikmom ben ocean mon kullanıyorum geçen hafta artık kullanmaj istemedim kızım 1 yaşında bıraktığım gibi avuç avuç saçlarım kaşlarım döküldü inanamadım hemen geri başladım emzirdiğimiz için vitamin mutlaka kullanalım
designofflove panikmom solgar kullanıyorum gerçekten ilk kullanımdan beri enerjim daha iyi tavsiye ederim