Makatta çatlak olabilir. 4 ayina kadar hergun düzenli kaka yapan kızım bir anda yapmamaya başlamıştı. Cok sancisi oluyordu kendisini sıkıyor fitilsiz yapmıyordu. Meğer çatlağı oldugu icin tutuyormus kakasını bir aydır düzenli olarak krem kullanıyoruz henüz geçmiş değil hala 3 4 günde bir yapiyor. Anne sütü alan bebeklerde kabızlık olmaz dediler 2 ay çocuğum çekti bu sıkıntıyı, çatlak olabilecegini hiç düşünmedik. Böyle post gördüğümde dayanamayip hemen yaziyorum. İnşallah değildir ama buda aklınızın bir köşesinde olsun 🙏 acil şifalar..