Seymayavcin Ben ilk basta doktorun onerisiyle aptamile basladim ama oglumu cok kusturuyordu ve kabizlik yapıyordu simdi bebelac gold kullanıyorum eskisi kadar kusmuyor
Pakjin Seymayavcin ben Nestle NAN kullanıyorum ama benim arkadaşlar bebelac gold kullanıyor herkes çok memnun
Prensannesi08 Seymayavcin nerdeyse bütün mamaları kullandım en kötüsü bence bebelac gold hem kabız yaptı hem de potak potak oluyor mama çok çalkalamak lazım ben humanadan şaşmam asla
Seymayavcin Pakjin suam bende cok memnunum oglumu tokta tutuyor 2 saatte bir mama yiyen cocuk dort saate bir yiyormama simdi
Pakjin Seymayavcin ya şu annelik ne garip ya sabahtan beri yarım saat bile uyumadı şimdi uyudu bu kez ben onu özledim uyuyamıyorum
Ennur Seymayavcin Hİpp combiotic kullanıyodum dr humana tavsiye etti aldım ilk defa bi sıkıntı yaratmadı hatta kaka yapması düzene girdi gibi mamaylamı alakalı bilmem ama hippten çok memnundum humanada iyi fiyat olarak humana çok uygun bide
Seymalvina Ennur hipp combotikte kilo alımınız nasıldı bende puan onunkullanıyorumda bebeğim zayıflamış gibi hissediyorum?
Yigitalp Sadece birkere aptamil kullandik oda mecburiyetten sonra devamli humana kullandim hem cok uygun hemde bebegim cok rahat gazinida cikariyor . Gayet guzel