Merhaba. Kızım önümüzdeki ay yaşına girecek. Ve kızamık asisi olacak. Biz şu an şehir dışındayiz kendi memleketimize geldik. Kendi doktorumuz 12. Ay olunca d vitamini ve demirine ve bütün değerlerine bakalim demisti. Sağlık ocağında da parmakta ebe kan alarak bakabiliyormus ama tam olarak neye bakıyor bilmiyorum. Onu da doktorumuz ve ebe söylemişti. Hatta 10aylikken gel alalim demisti ama doktorumuz gerek yok 12 aylik olunca bakalim demisti. Şimdi sorum şu, sizler bu değerlere sağlık ocağında mi yoksa hastanede mi bıktırdınız ? Vitamin ve kan damlaları ne zaman kestiniz ? Birde kızamık asisi çok ates agri vs. Yapıyor mu? Bilgi verirseniz memnun olurum. Teşekkürler.