Merhaba canım anneler,
Bebeğim 10 aylık olacak. Ek gıda konusunu çeşitlendiremiyorum gibi geliyor.
Sabah kahvaltıda elma+avokado+2 bebe bisküvi ve yumurta+lor yiyor. Elma bazen armut bazen şeftali değişiyor.
Ara öğün mama
Öğlen kıyma+et suyu+irmik içeren sebze çorbası, içine kabak, havuç, kapya, soğan, sarımsak, patates koyuyorum. Bazen kıymalı tarhana ya da yoğurt çorbası yiyor.
Akşam üzeri yoğurt+muz+ceviz karışımı
Akşam ve gece mama alıyor.
Birkaç gün önce sütüm tamamen kesildi.
Siz neler yediriyorsunuz? Nasıl çeşitlendirebilirim?