Selamlar, bebeğim 9 aylık oldu. İlk defa hasta oldu ateşi 39ları gördü boğaz enfeksiyonu olmuş, çok üzüldüm bayramda gitmediğimiz herkes trip yaptığı için küçük bebekle kapı kapı gezdik resmen herkes kucağına aldı sevdi alma desen denmiyo of kim bilir kimden kaptı. Neyse iyi bakıcam iyileşecek inşallah bebeğim😣
Size sorum bağışıklığı kuvvetli olsun diye yaptığınız bişey var mı? Mesela benim bağışıklığım çok düşüktür biri yanımda hapşursa hemen hasta olur yatak döşek yatarım, eşim tam tersi hiiiç hasta olmaz. Sizin bağışıklık için yaptığınız özel bişey var mı merak ediyorum tavsiyelerinizi bekliyorum