Minikkizimm Dogum yapalı 3 ay oldu vucudumun farklı yerlerinde kaşinti problemi yaşıyorum sinek isirigi gibi olup kaşiniyor uzun süre. Neden olur dogumla mı alakalı baska birsey mi acaba basina gelen var mı ? Hangi bölüme doktora gitmem gerekir
Serpiltoprak21 Minikkizimm bende oldu kanayana kast kalıyordum. Doktorum cildiyeye yönlendirmişti kadın doğum doktorum mutlaka git diye geçti aonra ama cildiyeye doktorum ne demişti hatırlamıyorum vücuttan tuz mu ne bişey atılıyormuş bişey demişti
izd Alerjik olabilir doğumdan sonra belki krem belki deterjan vs değiştirdiniz ama ben doğumdan sonra uyuza yakalanmıştım bundan sebep kim bana dese ki “kaşınıyorum” illa derim ki dermatolog görsün.. geçmişler olsun
Minikkizimm izd deterjandan alerji falan olucagmi dusunmuyorum uyuz olabilirmiyim bilmiyorum szin uyuz belirtileriniz nelerdi acaba. Bnde bayram tatilinden snra bi gidicem mutlaka cok kasiniyorum ya
izd Minikkizimm kaşıntı döküntü, kaşındıkça da döküntünün hafif de olsa yayılması.. doktora gitmeden emin olmak zor zira orada işte büyüteç ile ve/veya mikroskop ile parazit incelemesi yapılıyor. Umarım uyuz değildir diyeyim çok fena bir şey zira
Minikkizimm muhaad evet kendiliğinden geçti çok şükür. Sanirim stresten oluştu bende. Stres yapmayı birakinca kasinti problemimde kalmadi
Minikkizimm Serpiltoprak21 benimde kasiyinca kan topluyordu hemen sanki bastira bastira kaşımısımda yara olmus gibi oluyordu. Gidemedim ben cildiyeye ama gecti şukur kendiliğinden benimde