DuyguAsel23 biogaia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici probiyotik. Etkisini görmek için düzenli bir şekilde en az 1 ay kullanılması gerek. Bebekten bebeğe değişir. Açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmesi gerek. Kalanı çöp. Bebeğime verdikten sonra ben de 5 damla içiyorum doktorumuz siz de kullanabilirsiniz demişti. Güzel gaz attırıyor.