Mantarsoteee17 Kızlar ilk defa başıma geliyor bebeğim İsal oldu. Ama dışkısında kan var. Ateşi yok. Başına gelen ve nedenini bilen varmı. Doktora götüreceğim bayram tatilinde doktorumuz.
Bssraa2 Mantarsoteee17 acile götürün isterseniz doktorun tatilden dönmesini beklemektense geçmiş olsun
Cansez Mantarsoteee17 yediği bir şey alerji yapmış. Son üç günde falan ne yemişti değişik? Onu bulursanız hangi yiyeceğe alerji olduğunu anlar bir daha vermezsiniz. Geçmiş olsun.