Buse-ayaz-14 Merhaba anneler 26-27 derece ev sıcaklığında 1 yaş bebişleri gece uyurken nasıl giydiriyorsunuz
Azraada58 Buse-ayaz-14 biz istanbuldayız bi dün hafif soguktu ince üst uzun tayt giydirdim ama sıcak oldugunda yarım kol atlet birde şort giydiriyorum