Asnas bebeğim 1.5 aylıkken oldum. O ağrıların yanında ameliyat hiçti. İlk gün çok zorlu geçti benim için. Kusamadım tuttum kendimi çünkü öğürürken dren taktıkları yerden içim dışıma çıkacak gibi oluyordu. O yüzden narkozu hemen atamadım. İlk birkaç gün zorlu geçti 1 hafta sonra dışarı gezmeye çıktım. Hiç korkmayın gerçekten zor bir ameliyat değil