Kazasız belasız kullanın insallah hayırlı olsun:) ben manuel kullanıyorum ögrenince çok pratik otomatikten farkı olmuyor. Eşim daha sevgiliyken ögretmişti ögrettigi zamanlar kursa gidiyodum ama sınavlardan kalıyodum zor geliyodu ögreten sakin biriyse kolay😊 ben 2 haftada trafige cıkmaya baslamıstım her gün düzenli 2 saat kullanmayla. Cıkıs o cıkıs simdi istanbulu geziyorum erkek gibi de kullanırım😂