Kızlar merhaba. Bugün size bebişle değil kendim ile alakalı bir şey danişmak istiyorum özellikle teşhis konulmuş veya yakınında teşhisli panik atak hastası olan varsa bana bir şey söyleyebilir mi benim son iki haftadır kafam kendi kendine haraket ediyor boynumdaki kaslar çok ağrıyor gerilmekten yirtilacak gibi. Her gün değilse de ara ara kalbime birşeyler oluyor böyle çarpıntı gibi desem değil nefesim daralıyor ilk olduğunda kesin dedim kalp krizi geçiriyorum yada inme falan indi öyle kaldım nefessiz bir kaç dakika. Çok korktum ama. Neyse ben direk tabi kalbe gittim hiç bişey yok tertemiz bir yakinimiz panik atak geçirmiş olabilir misin dedi bugüne kadar psikolojik bir sıkıntım olmadı çok şükür psikiyatri ne bilmem. Ama az önce de oldu bayilacak gibi oluyorum sizce ben panik atak mi oldum doğumdan önce böyle şeylerim yoktu bide doğumdan sonra çok kötü halüsinasyonlar görmeye başladım arada rüyalarımı gerçek sanıp el kol hareketleri yapıyorum eşim uyandiriyor çocuğun odasını bile ayırdım bu sebeple bazen bağırıyorum . Doktora gitmeye çekiniyorum ne yapacagimi bilemedim panik atağı olanlarda bu gibi belirtiler varmı beni aydınlatır mısınız doktor seçimini de nasıl yapacağım hiç gitmedim daha önce psikoloğa ? 😔