Metuanne1_ 10 aydır bebeğimi emziriyorum mememin biri büyük biri küçük. Doğum öncesi ikisi eşitti. Emzirmeyi bırakınca ikisi yine eşit hâle gelir mi arkadaşlar bilgisi olan var mı?
Marianne Metuanne1_ benim kızım sadece tek göğüs emdi, toparladı, ama sol tarafım bir santim daha sarkıktı. Emzirmeyi kestikten sonra göğüs dikleştirme ameliyatı oldum.
Deniizzz01 Metuanne1_ benim oğlum da 15 aylık tek meme emiyor diğeri doğum öncesi haline döndü ama diğer memem daha büyük ve sarkık duruyor umarım emzirmeyi bitirince eski haline döner
Metuanne1_ Marianne benimki ikisini bir emiyor ama sanırım birinde süt daha fazla oluyor onu daha fazla vermek zorunda kalıyorum