Haydinn biz de bebeğim kafasını çarptıktan sonra acile götürmüştük doktor çocuğun rutini hariç bir durum olursa tekrar gelin şu an tomografiye gerek yok demişti. Olağan dışı sersemleme gözlerinde kayma kusma algılarında sorun olursa vs. Bir de uyutabilirsin bebeğini ama normal rutini dışında bir uyku olursa mesela gündüz uykusunu 2 saat uyuyordur 2,5 3 saat olur da uyanmazsa filan o zaman yine getir demişti hiçbir şey olmadı çok şükür