Kızım 1 ocakta doğdu . Oğlak burcu ama tabi aklımda şöyle bir şey oluştu. Doğum tarihine biz karar verdik sezaryen oldu. Eğer normal doğum olsaydı belki de kova burcu olacaktı . Neyse biz oğlak üzerinden gidiyoruz. Kızlarınız hangi özellikleri taşıyor . Benim kızım çok güleç ve cana yakın. Sizde durumlar nasıl sevgili anneler ?😌☺️