Robotu alalı 2 gün oluyor tam 2 gündür uğraşıyorum ama hiçbir şekilde kuramadım YouTube’da kurumunu falan izledim ama ben de o şekilde açılmıyor ne yapacağımı şaşırdım vallahi müşteri hizmetlerini de arıyorum bayramdan dolayı çalışmıyorlar mi robot vacuum mop 2 nasıl bağlanmam gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi