Nursemom_ Tayinimiz Adana ya çıktı asla ev bulamıyorum Allah için evi olan varsa bana bir yardım etsin 😁 yüreğir beyaz evler tarafından
hunilimomy Nursemom_ deprem nedeniyle burda da ev problemi var yani olanlar fiyatları cok yükselttiler
Klymeneninatlasi Nursemom_ lojmanlar açıklanacakmış muhtemelen yakın zamanda evler boşa çıkar ama adana tarafında 1 senelik kirayı toplu istiyorlar diye biliyorum