aybikreis 31+5 haftalık doğdu 1375 gram 38 gün sonunda 2080 ile taburcu oldu ilk 3 ay kilo alımı çok güzeldi sonra meme reddi ile mamaya başladık sonra ise ek gıda döneminde düşmeye başladı iştahsızlıkta arkasından geldi , mamayı da doğru düzgün içmiyordu zaten zorlaya zorlaya 20 gram aldırdık 2 ayda toplam. Fizik tedavi , nöroloji , kardiyoloji takipliyiz. Rsv geçirdik 5 gün hastanede kaldık ondan sonra raporlu aşı çakardılar oradan da yenidoğan bölümüne yönlendirildik aşıyı 3. Dozdan sonra iptal etti sağlık bakanlığı şuan an itibariyle düz 8 aylık kro 10 aylık olduk. Yeme içme bugün biraz daha düzeldi fakat mamayı reddediyor çok acıkırsa mesela bugün sadece 2 defa 120 cc içti. Onun dışında çok az ek gıda aldı. Düzeltilmiş aylarında Normal yaşıtlarıyla emeklemesi dönmesi oturması hepsini yaptı erken olarakta ayaklanması vardı. Bu da Fiziksel olarak omurga ve bel uygun olmadığından doktorumuz kalkmasına müsade etmedi nörolojik olarak herşeyi erken yaptığı için fiziksel olarak düzeltilmiş yaş baz alındı. 7 ayını tamamladıktan sonra ayağa kaldırdık zaten kalkıyordu durduramıyorduk , şuan sıralama yapıyor koltuk kenarlarında gidiyor elimizden tutup yürüme adımlarında şuan diş çıkarmaya çalışıyor Ve çok kıpır kıpır pazartesi tekrardan hastane yolları gözüküyor dün acile götürdük. Ağızda aft geçiyor tekrar başlıyor sürekli tekrarlıyor , kanında enfeksiyon çıktı , boğazda da hafif kızarıklık varmış. Pazartesiye kadar antibiyotik kullanacağız eğer geçmezse raporlu mama verilecek birde o şekilde takip edilecek en son tartıldığında 7 kg 20 gramdı.