yesim42 Şişmek morarmak yemek yiyememek uyku sorunları tamponlar cidden çok korkuyorum fikri verecek olan var mı ?
Asyaveannesi04 yesim42 4 sene önce oldum ilk 3 gün zordu sadece sonrası baya geçiyor hiç morarmadım tampon da acıtmadı eskisi gibi zor değil yani tek konu aşırı dikkat etmeniz lazım darbelere karşı
yesim42 Asyaveannesi04 burun ucunda yollar geçtikçe düşme falan oluyor mu yani mesela ilk aylardaki burun ile yollar geçince burun aynı oluyor mu çünkü Instagram çok görüyorum revizyon ameliyatı olanları önceden olmuş burnu yamulmuş ya da düşmüş gibi
Zdln yesim42 oluyor sanırım yıllar gectıkce ılk zamankı gıbı kalmıyor ama bende olucam doktorumu beklıyorm
Asyaveannesi04 yesim42 hayır benim hiç öyle bir şey olmadı tam doğal istedim ve doktorum istediğim gibi yaptı Arda Pelene oldum memorial da