Kızım hem grip hemde azı dişlerini çıkarıyor iki gündür ateşi var bir şekilde düşürdük ama ağrısı sızısı hiç geçmiyor her dakika ağlıyor kucagimdan saniye inmiyor o kadar zor bir durumda ki gözlerini açamıyor yavrum acıdan çok hasta. Ne yapabilirim nasıl rahatkatabilirim nolur bana bir akıl verin ,pedifen ve calpol dönüşümlü ver dedi doktor geceden beri öyle veriyorum arada da tetagil veriyorum başka ne yapayım bana akıl verin lütfen 😭😭