Kızım 2buçuk yaşında biberona aşırı merak saldı ya ağzından düşürmüyor süt istiyor devamlı içtiği için hiçbirşey yemiyor bezi de bıraktık devamlı sıvı aldığı için çiş çok yapıyor geceler de kuru kalmıyor çoğunlukla akşamda dışarda yaptı bende sinirlendim vermedim biberonu ağlayarak uyudu iç çekiyor uykusunda neyse siz ne yaptınız nasıl bıraktırdınız biberonu fikir verin lütfen