Bebeğim tam 1 yaşında hatta 1 hafta var. 4 5 gündür hasta grip. Öksürüyo , burnu tıkalı nefes alamiyo ve beslenemiyo. Doktorun yazdığı klavunat antibiyotikten sonra çocukta yemek fobisi oluştu resmen. Kaşık görünce asla yemek yemiyo , kendiside henüz kendi kendine eliyle yemek yiyemiyo ve günlerdir aç dolaşıyo resmen . Karnını suyla doyurmaya çalışıyo. Sırf yesin karnı doysun diye tatlı pratik şeyler de yapıyorum muz-cicibebe , herobaby kaşık mama vs. gibi ama onlara da ağzını açmıyo. Bu hastalık onu da benide çok yıprattı. Enjektörle burnunu yıka , gözüne damla , şurup iyice korktu. Ne yapicam bilmiyorum böyle aç aç durduğunu bilmek insanın içine oturuyo.