Aley99 uykunun eğitimi diye birşey yok ki emerek uyur bunu denemenizi anlarım ama yanında yatıyor diye şunu yapman biraz acımasızca olmuş ki daha küçük üç buçuk yaşında kızım hiç. Beşikte yayitmadı taşındık ben ona rengarenk oda yaptım o gene benimle uyumak istedi
Demekki onun buna ihtiyacı var neden diretiyorsunuz. Bunu Burda çok okuyorum sadece size söylemiyorum hala kızım benimle uyuyor ve çok mutlu bütün derdimiz onların mutlu huzurlu ve kendileri ni güvende hissetmesi için özgüvenli olmaları değil mi bırakın yatsın sizinle çocuk için be kadar güzel birşey anne kokusu hangimiz hatırlıyoruz Allah aşkına annemizin yanında sarılarak uyudugumuzu saçlarını severek uyuduğumuzu
Bırakın onlar bunu hatırlasın elbet odasında uyuyacak büyüyünce