Aley99 ne saçmalıyorsunuz ya? Eşim bir haftadır filanca şekilde uyutmuş dediğiniz için evde mi yoktunuz, ailenizden mi uzaktınız onu sordum sadece. Haberiniz yokmuşta yeni öğrenmiş gibi yazmışsınız. Ha evdeyseniz eşiniz size o şekilde uyuttuğunu söylediyse uyku eğitimi de almışsanız niye bir hafta boyunca müdahale etmediniz? Bunu sorguluyorum haliyle. Soruya bile tahammülünüz yok gelmiş kötü anne miyim diye post açmışsınız. Çok iyi annesin harikasin diye övgü dolu cümlelerle egonuzu mu tatmin edelim olayı anlamadan onu mu istiyorsunuz?