Merveeggg Merhaba. Babamın açık görüşü var ilk defa gidicez. Eş çocuk anne baba alıyorlar, benim eşim de girebilir mi. Internetten baktığım kadarıyla alıyorlarmış bilgisi olan var mi
jap Merveeggg bugün eşimin dayısının da açık görüşü vardı. Eşim vasi olduğu halde almadılar. Suçun ağırlığı ve cezaevi tipine göre değişiyodur belki ama benim bildiğim birinci derece yakınları alıyolar sadece
Davuterenn Eğer bayram açık görüşü ise birinci derece yakınlarını alırlar ama normal açık görüş ise alırlar damadını sıkıntı olmaz