Herkese merhabalar bebeğim 9 ay 2 günlük normalde iki defa emmek için kalkardı 8. Ayda düzen bozuldu üçe dörde çıkardı uykuya dirençler başladı ama yine de uyuyordu son bir haftadır gece farklı saatlerde çığlık çığlığa uyanıyor öyle bir ağlama ki sakinleştiremiyorum doktora gittim kulakta kızarıklık var dedi ama antibiyotiğin 4. Günü bugün etki ederdi diye düşünüyorum dişimiz henüz çıkmadı ondan mı bilmiyorum atak haftasında gözükmüyor yaşayan var mı yardımcı olursanız çok mutlu olurum 😞