Arkadaşlar üç ay on günlüğüz doktor üçüncü ay kontrolümüzde kilomuzun iyi anne sütü ile takviye almadan devam etmemiz gerektiğini söyledi ama çevreden gelen ay gelişmemiş çok zayıf söylentilerinden artık gına geldi. Anne sütü işe bebeklerimizi nasıl kilo aldırabiliriz. Bu aralar zaten meme reddi de yaşıyor aynı zamanda atak haftasına girdik. neler yapabilim kilo aldırmak için öneriniz var mı?