6 ay 15 günlük , boğazları şişmiş , dolven probiyotik ve bir de damla kullanıyoruz, kullanmamız gerekiyor yani ama içiremiyorum ne versem tükürüyor, bugün iyice sesi de kalınlaştı çatallı hale geldi … ne yapabilirim deneyimi olan var mı ilaçlar dışında neler yapabilirim ıhlamur çayı vs verilir mi bol bol emziriyorum ne zaman geçer aynı şeyleri yaşayan anneler var mı 🙏🏻🙏🏻