Merhaba ben 2022 de ehliyet harcımı yatırdım nüfus müdürlüğüne gittim ehliyetimi bir türkü çıkartamadım problemler oldu sağlık raporumla ilgili 2023 e girdik zam geldiği için bende atmye gittim yine yatırdım harcımı ehliyetimi çıkardım geçen seneki yatırdığım harç parasını vergi dairesinden alacağımı söylediler doğru mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi