izmir35alb Selamlar. Bebeğim normalde sakin ancak akşam oldu mu bir ağlama krizine giriyor memede bile zor sakinlesiyor. 2 3 aydır böyle. Çıldırmak üzereyiz. Ne yapsak durmuyor. İçini ceke çeke ağlıyor. Huy edinmiş gibi. Önerisi olan var mıdır?