O1Anne benım kızım 7.5 aylıktı 2-3 kere gösterdım hemen ogrendı, p kadar kolay kı anlatayım sıze hemen, plastık pıpetlerden bir tanesini bır bardak suya daldırıp parmagınız ıle daldırdıktan sonra tepesını kapatarak bebegınıze gostererek agzına sokup suyı yavas yavas dökün, su geldıgını gorunce emmek isteyecek 2-3 kere arka arkaya tekrarlayın emdıgınde geldıgını anlıyor anında pıpetlı sulugu verın yapamazsa dıger pıpetle tekrar deneyin hemen öğreniyorlar zaten