Herkese hayırlı bayramlar 19 aylık bebeğim ateşlendi dişten dolayı zannettik ama inatçı ve 38 i geçti acile götürdük boğazı kızarık dedi parol ateş düşürücü ve amoklavin antibiyotik başladı bebeğimin bu sürede öksürük arttı ve ishal 6-7 defa yaptı bugün probiyotik kullanmak istedim ama eczacı antibiyotik kullanırken olmaz tekrar doktora götürün dedi kendi doktorumuza mesaj attım ama daha görmedi mamadan başka bir şey de yemiyor tekrar acile götürsem mi ishali ilerler mi ne önerirsiniz