kızlar sonraki reglime 8-9 gün var,
reglim bittikten 1 hafta sonra yumurtlama döneminde de kasık ve bel ağrısı yaşadım yumurtlama dönemlerimi her ay anlayabiliyorum o ağrıdan, beraberinde şeffaf akıntım da oluyo çünkü..
yani şöyle ki yumurtlama döneminde de değilim şuan ama inanılmaz bir bel ağrısı yaşıyorum buna karın ağrısı da eşlik ediyo..hastaneye bile gitmeyi düşünüyorum 3 tane ağrı kesici aldım ki ben mecbur kalmadıkça asla almam, regl ağrısından ölürüm yine almam normalde ama bu bambaşka bişey..
ne olabilir sizce, hastaneye gitsem mi bilemedim ya karın bel ağrısıyla niye geldin bile derler, o kadar ilgisizler buranın acilleri