Kızlar , oğluma sabah kahvaltı veriyorum. Yumurta haşlama ya da tavada yapıyorum, peynir ve pekmez yiyor yanında genelde. 10.00 gibi
Sonrasında 13.00 gibi bir muz kayısı şeftali falan meyve veriyorum
Öğleden sonra 17.00 gibi akşam yemeği, çorba tavuklu yemekler ya da sebze oluyor. ( kıyma alerjisi çıktı tekrar denemedim.
Akşam da muhallebi ya yoğurt falan veriyorum
- Aya yeni girdik artık yeterli olmazmı ana öğün 3 mü olsa bilemedim, sürekli gittiğim doktor da yok artık. Yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️