Sareninannesi35 Hanımlar bebeğim daha 10 günlük ben göğsümü her sagdığımda lansinoh Elektirkli sağma makinasını kaynatıyorum tüm parçaları 5 dk sanki zarar veriyormuşm gbi geliyor sizler nasıl temizliyorsunuz başka alternatif varmı ?
mira20022023 Sareninannesi35 Bende Lansinoh kullanıyorum. Tüm parçalarını söküp bir süre sıcak suda bekletiyorum. Sonra uni baby biberon ve emzik temizleme deterjanı ile yıkıyorum. Sadece sıcak suda bekletince sütüm yağlı olduğu için parçalar çok yağlı ve kirli kaldı. Ben bu durumdan rahatsız olduğum için dediğim gibi bir deterjan ile temizliyorum.