E2m3n5hclr Yeni dogum yaptm 10gunluk bebegim var ama sürekli ishall.karnidq agriyoe gibime geliyore.emmede skntimiz yok suanlik napicagimi sasirdim yardim edin
Merveahmettoprak E2m3n5hclr ishal olduğunu nerden biliyorsun . Kakası cıvık diye düşünüyorsan Yenidoğanlar zaten kakasını o şekil yapıyor canım
Jsjshsh E2m3n5hclr yenidoğan da normal hatta uzun bir süre o şekilde devam eder hatta emerken bi taraftanda bezi doldurur benim hep o şekilde olmuştu bide gürültülü yapardı
simiyyy 10 günlük bebenin kakası sürekli sıvı olur canım zamanla kıvam alır ayrıca sürekli karnıda ağrır gaz dönemine giriyor artık çünkü
E2m3n5hclr simiyyy teşekkür ederm.bilmiyorum ilk annelik korku var suurekli icimde ondan yazmak istedim.
E2m3n5hclr Merveahmettoprak ya bilmiyorum ki ilk annelik deneyimim.sapsari yapiyor normalse sukur yani
Mrvklc97 Bizim de 20. Gün anne sütü kakasını civciv satışı yapıyormuş, çişi şeffaf gibi oluyormuş. Bide her emzirmeden sonra hemen ayağa kalkıp omzunuza döndürün uykusu açılmadan gazını çıkartın daha rahat uyuyorlar