Merhaba herkese oğlum 15 aylık oldu tam bir meme bağımlısı hem gece hem gündüz sürekli memede artık uykusuz kalmaktan cok yoruldum uykusuz işe gidip evde rutinleri yapmaktan çok yoruldum. Birde hiç yemek yemiyor önceleri biraz yerdi çorba muhallebi vs simdi onlari da yemiyor sadece sabah kahvaltı yapıyor o zaman da ben yokum. Lütfen bi fikir verin. Ben nasıl yapacağımı bilmiyorum ne yapmalıyım nasil biraktirabilirim