Benimde bebeğim 2 aylık ve sağ tarafı tutmuyor. Sol tarafı tutuyordu ama şimdilerde sol tarafıda zor turuyor. O emmedikçe ben sağıyorum sütüm kesilmesin diye ama bebeğin emmesi süt kanallarını daha çok uyarıyormuş doktorum öyle demişti. Galiba o yüzden artık sütüm çok az. 2 gögsümden 60 cc ancak süt çıkıyor. Ve gögsümde geceleri bile hiç sertleşme dolma hissi yok.