PrensAnnesi92 Ikı aylık verem aşısı olduk şuan üç aylığız sağlık ocagında iltihaplanma yara olur olur şöyle olur böyle olur dediler ama bizim sadece küçük kırmızı yerımız oluştu başka birşey olmadı aşı tutmamış olabilirmi
MESoydan PrensAnnesi92 bizim ebemizde yara kızarıklık vs. olabilir ama olamyabilirde bu aşı tutmadığı anlamıma gelmez demişti ilk birkaç ay öyleydi evet bende tutmadı sandım ama sonra sonra oluşmaya başlıyor o yeir belli oluyor
Deletedmom73 PrensAnnesi92 her cocukta hemen olusmaz yara 1 seneyi bile bulabilir dedi doktor. Bizimki 4. Ayında intihaplanmaya basladı
Ulkeerr İlk öyle oluyor sinek ısırığı gibi sonradan değişiyor 5. Ayımızda oldu hatta şimdi korktum doktordan getirdim gösterdim gayet normal dedi ama endişelenecek duruma geliyor biraz ama😔 normalmiş 1 yaşına kadar olur dedi