Merhabalar ben 25 yaşındayım 2 çocuğum var ikisi arası 2 sene doğumlarım üst üste oldu ilk doğumumda 57yle başlayıp ödem yüzünden 83 kilolara çıktım doğum sonrasında 70lere indim bir anda haliyle vücudum çok catladi ve hormonlar yüzünden özel bölgemde rengi kararmaya başladı daha sonra tekrar hamilelik yaşadım ve bu durumda yine aynı sorunlar giderek arttı şimdi ise 63 64 kilodayım aynaya baktığımda iç bacak bacak arkası popo göbek basen meme üstlerim filan hep çatlak içinde. Sanki cildim nasıl desem yaşlanmaya çok müsait 40 45 yaşında bir bayanın cildi gibi görünüyor benim tahminim o yönde. Çatlamayan yerim kalmadı genelde nemlendiriyorum cildim kuru diye ve cildiyeye gittiğimde vücudumun kolojeni azdir diye bir yorum yaptı kolojen mi başlamalıyım ne yapmalıyım böyle vücudunda olanlar varsa önüne nasıl geçilir paylaşırsanız çok sevinirim