EmirAsaf44 Kızlar doğum yapalı 11 gün oldu sezeryan oldum eşim eve dondurma almış ama nasıl canım istiyor yesem bişey olur mu ya
Deletedmom_58 EmirAsaf44 kız kışın ortasında doğum yaptım buz gibi sular içtim hicbisey olmadı ye doya doya afiyet olsun ☺️
EmirAsaf44 Deletedmom_58 ay bak bu yorum üzerine kesin yiyorum soğuk su bile içmiyordum ya kaynar suları içmekten midem bulanıyor artık
Bett1 EmirAsaf44 ben sezeryan olalı bugün tam 7 gün oldu 4 kere falan yedim hiçbir sorun olmadı 😂 ye sende bir şey olmaz
Zlm EmirAsaf44 yiyebilirsiniz tek risk bir alerjik tepki gösterme ihtimali ama o her yediginiz şeyde olabilir o yüzden yiyin bi deneyin
incikko Kız süt müt üşümüyor bu hurafe de nerden çıktıysa yee gitsinnn ben her Allahın günü yiyodum hiçte üşümedi sütüm falan😂😂
Deletedmom_58 EmirAsaf44 dilediğiniz gibi yiyin lütfen eskileri dinlemeyin can sikmaktan başka biseye yaramaz.İcinden ne geliyorsa onu yap yazın ortasındayiz soğuk soğuk iyi gelir ohhh üşütür demesinler başka bir örnek vermek isterdim ama absürt kaçar şimdi 😂